Fatmaerarslan Birşey danışıcam ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 12. Haftada 2li tarama testim var şimdiye kadar gelişiminiz çok normal dediler ama korkum var ister istemez sizce ne yapmalıyım
EsmamM18 Fatmaerarslan 1.gebeliğim de hiç bir test yaptırmadım. Bebeğimi sağlıkla geldi dünyaya çok şükür. Şimdi 2. Ye gebeyim yine yaptırmicam.
EzgiCpr Doktorunun önerdiği testleri eksiksiz yaptır ama olumsuz şeyler düşünme 🤗 20. Haftadan bildiriyorum ne kadar huzurlu olursan, o kadar keyifli geçiyor 😊