Merhaba anneler
Nisanda inşallah doğacak bebeğim için indirimler oldukça kıyafetler bakıyorum alıyorum da Yenidoğan alt üst takım ve zıbın olarak hep alıyorum. Yenidoğan kıyafetlerini kaç aya kadar giyebiliyor bebekler e bebekte 3 ay giyim bedenleri ayrı oluyor yoksa 3 ay mı almalıyım. 7-8 çıtçıtlı uzun zıbın 5-6 giyim de alt üst takım kıyafet Yenidoğan için yeter mi ? 3 aylık da almalı mıyım? Kafam çok karışık🥴