Elffkayaa55 bende pazartesi sezaryen olucam daha öncesinden biliyorum kasmadığın sürece kendini çok canın yanmaz ben ven çok korktum sıktım kendimi yanma gibi oldu yırtıldı sanki yapmamam lazimmış tecrübe oldu bunda uyuşturduktan sonramı yoksa odada mü yapıcaklar bilgim yok ama her ikisinede hazırım 😍