Nst de sadece sedyeye yatıyorsun bişey bagliyolar karnına bebeğin kalp atışı ve sizin sanciniz var mı yokmu ona bakılıyor 30 dk yatiyorsunuz
Kanala girip girmemesine doktor ultrosondan bakar canım
Alttan bakma bitek çatı muaynesi de olur oda 38-39 haftada acılı bişey değil merak etme