Glsm14 Eskişehir’de yaşıyorum ve doğum için devlet Hastanesi mi tıp fakültesi mi özel hastanelerden biri mi karar veremiyorum. Lütfen yardımcı olun fikri olan varsa
sedasuzan Glsm14 bende devlet hastanesine gidiyorum ayşe yılmaz doktorum allah nasip ederse pazartesi yatış yapıcak bakalm suni vericek baslatıcak sanırım ama memnunum özelden geçtim bende devlete sonradan basladm
yasen1 Glsm14 talat remzidemirkol Memnunum ama burdada yeni hastane açıldı burdaki doktorumdan da memnunum iki yere gidiyordum burdaki hastanede yeni açılınca burdada olabilir diye düşünmekteyim 😍
Egemenin_annesi26 sedasuzan ayşe yılmaz nasıl bi doktor acaba bebekte bi sıkıntı oksa söylüyormu acaba
Ciseligibi Yaa Eskişehir’de misimiz sizde ben 22 haftalık gebeyim ve devlet hastanesinde erkek iyi bir doktor önerirmisiniz güzel ilgilenen İlkay hanım hariç ?
Merve1656 Ciseligibi İlkay hanım aslında güzel ilgilenen saygılı bir doktora ama biseyini gördünüz heralde:) niye sevemedinz merak ettm ben ona gidiyorum ya o yüzden srmak istedm
Hilal26 Bn de bir soru sorcam tıp da doğum kapalı şehir hastanesi mı yoksa devlette mı doğum yapmalıyım bilemedim özel çok pahalı acibadem 7000 tl ümit 4500 istiyor bnce bir doğum için gerek yok çocuğuma harcarım o kadar parayi
Gulenay1234 Hilal26 ben nasipse Ümit te doğum yapacağım bize doğum 6,5 oda parası 500 TL dediler toplam 7 bin
Gulenay1234 Hilal26 bence tıpta doğur özel istemiyorsan şehir hastanesinde çok korona hastası yok mu yine de sen bilirsin tabi ki canm
Camurcu Gulenay1234 oha ümit de doğum 6 buçuk mu ? Emin misin canım bi yanlışın olmasın biz o konu hakkında konuşmadık ama geçtigimiz nisan da bi arkadaşım doğum yaptı 4.500 liraya hadi zam gelsin 5000 olsun yani sezaryen oldu bide
yasen1 Gulenay1234 sezaryan 4750 degilmi toplam Zammı gelmiş Ekstra 1 gün daha yatirrsa 630 tl mi 700 tl gbi bi rakam daha istiyorlar.
Camurcu Gulenay1234 ben şimdiye kadar çok memnun kaldım kendisinden umarım doğum da da memnun kalırım 😊
Ciseligibi Merve1656 ben sıra bulamıyorum kesinlikle İlkay hanıma aslında gerçekten çok tatlı ve güler yüzlü ama işte 🥺🥺🥺
Gulenay1234 Camurcu doğumda baya aktif bi doktor kendisi ama kontrollerde sormazsan pek bilgilendirme yapmıyor benim gözlemlediğim☺️