minikkkkkk Merhaba besik modellerine bakıyorum bu heyner stokke 7in1 besik kullanan anneler varmi fikirleriniz neler acaba cok kullanislli ve islevsel geldi bana da
Masal10 minikkkkkk merhaba canım, 3 aylık oğlum var.. ben bamgido 6+1 almıştım..beşikten çok memnunum.. tavsiye ederim
minikkkkkk Masal10 yaa gercektenmi bnn encok oyun alanı olmasina heves ediyorum canim esimde besigi bozup oyun alanimi yapicaz herseferinde kullanışsız olur diyor birde senin dedigin modeli arastirim 🤗
minikkkkkk Masal10 canim tesekkur ederim ben stokke die kodlamisim kendimi ayni model resmen ve tek yerde satılmıyor 🥰