Akdgnayca Ben bi kere hata edip kusma sikayetiyle oranin aciline gitmistim gebe olarak daha öncesinde tedavi takiplerim ordaydi ama gebe olunca daha ciddi oluyor. Köpek gibi azarliyorlar aksam kusma ve agri sikayetiyle gittim sabah poliklinige neden gelmedin diye kizdi acil yatis verdi 5 kisi 1 odada kaldik korona zamani kanama risk olmadigi halde riskli bölüme aldilar butun psikolojim alt ust oldu 3 gun dayanabildim. Dogum yapanlar da cok pisman