36+3 haftalık hamileyim . Mantar illetiyle uğraşıp duruyorum fitil kullandım ama geçmedi dün geceden beri ara ara su gibi de gelen bi akıntı var sizce kesede sızıntı olmuş olabilir mi ? İkisini nasıl ayırt edeceğim bilmiyorum 🤦🏻♀️ Üstelik ilk doğumum da Yine kızımın suyu sızıntı şeklinde gelmişti apar topar sezaryene alınmıştım açılmam sancım vs olmadığı için . Şimdi de korkuyorum acaba yine su mu geliyor diye 😬 uzun oldu şimdiden teşekkürler cevap veren herkese ..