Xxk canım dönem dönem olabiliyor evlenene kadar o kadar düzenli regl görürdüm ki ya 2 gün geri atardı ya ileri evlendim bi kere 15 gün geç geldi hamileyim sandım şüphemde yoktu korundugumuz için sonra düzene girdi sonra tekrar 10 gün geç kaldı düşünmedim sonra cocuga karar verdiğimizde hiç düşünmüyodum ilk seferd hamile olacağımı 2 3 ay olmaz belki sanıyordum takvimi takip ettimde direk tuttu cok şükürr olacağı varsa olur Allah gönlüne göre versin isteyen herkese versinn rastgele yaptım bide testi 24 günlükyü öğrendiiimde zamanı gelince olur 😊