Ben hamile kalmadan önce korona geçirdim zatürreye çevirdi atlattım Allah’a şükür 22. Haftadan beri acayip nefes darlığı yaşıyorum kalbim zonkluyor başımı döndürüyor panik atak gibi. Doktoruma tekrar gittim nefes ölçümü ve diğer tetkikleri yaptı normal çıktı gebelikte olabiliyormuş son haftalarda bebek aşağı inince rahatlarsın dedi ama 38. Haftadayım hala geceleri nefes açlığı yaşıyorum