Adetime 6 gün vsr ayın 7 8inde yumurtlama gördüm değerlendirdik ama 2 gün önce neredeyse çizgi olmayan ovülasyon testim dün ve bugün koyu çıktı çizgi bariz var. Düne göre de daha koyu gebelik sizce var mıdır? Ne zaman test yapayım sizce erken gebelik testimde var ne zaman öğrenebilirim