Busra0710 Arkadaşlar ben 7+6 haftalık hamileyim, ultrasona gittiğimde bebek sağdaydı. Hep sağdan baktı, sağda olursa erkek diyolar doğru mu? Tecrübeleriniz neler? Ve baş ağrım çok var, baş ağrısı erkek çocukta olur diyolar
Tugbaslan3458 Busra0710 kiz annesiyim bebeğim sağ da hep atiyor ve hep sağ taraftan kontrol eder doktorum 🤷🏻♀️ama bas agrim hic olmadi gebeligimde
Tugbaslan3458 Busra0710 hersey hurafe benim gebeliğımde aşermem bile erkek bebeğe işaretti takvimler ultrason resimleri erkek denildi erkege benziyo denildi karnin sivri erkek annesisin denildi 😁😁sonuç kızzz hic biseye inanmamayi öğrendim bende hic biri tutmadı hamilelik zor geçer kiz bebekte dediler hamileligim cok cok rahat geçti 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 😁
Gulsen4224 Canım erkek bebekte şöyle kız bebekte böyle olur diyorlar ama inanmıyorum ben kız da yaşıyan erkek bebekte de yaşıyor ekşi yemleri erkek bebeklerde ben oğlumda tatlı yerdim ama kızmış Buda ekşi yiyorum ama kız yada erkek diye inanmıyorum sadece gebelik farklı geçerse cinsiyet farklı oluyor buna inanıyorum 🙈🤷🏻♀️