Aselinannesiii HilalArslan büyük kızımın adı Eylül Asel 🥰 Asel herkeste var şuan ama yine de fikir olsun size ☺️
Tugbaslan3458 HilalArslan Züleyha veya Eylül asel var onca isim arasında aklımda. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️çok zor bunalıma soktu isim mevzusu beni
Tugbaslan3458 Aselinannesiii aklimda iki tane isim vardi iki isimden biriydi Eylül asel hic bi isim kafama yatmamisti ama Eylül asel ismi çok yatti simdide yorumunuzda görünce mutlu bi tebessüm oluştu allah bağışlasın 🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻
Aselinannesiii Tugbaslan3458 8 aylık kızım daha 6 aylık da hamileyim çok da büyük değil yani ☺️ bizden sonra 2 yakın arkadaşım da aynı ismi koydu 🤭 Rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın 🙏🤲