Hemen başlıyorum doğum hikayeme ben hamile kalmadan önce evde doğum çok ilgimi çekiyordu ve araştırmaya başlamıştım bizim ülkemizde nasıl oluyor diye hamile kalınca da araştırmalarim doğrultusunda evde doğum yaptıran bir kaç ebeyle görüştüm ve birine karar verdim. Aynı ebeden online gebelik eğitimi de aldım bir çok kitap okudum çokta güzel bir hamilelik geçirdim ta ki 40+0 da doktor kontrolünde bebeğimin suyunun bittiğini öğrenene kadar doktorum acilen yatış önerdi suni sancı ile deneyip olmazsa sezeryanla doğuma alacaktı beni bütün hayallerim suya düştü dedim biran eşyalarını alıp gelecek kadar süren var diyince hemen ayrıldım hastaneden ve ebemi aradim. Ebem kendinden çok emin ve bilge bir kadın zaten bu sebeple onu tercih etmiştim hiç üzülme hemen havuc ve armut suyundan meyve suyu yap iç dedi ayrıca iki saatte bir bir litre su iç dedi. Ben hemen yarın ilk uçakla geliyorum dedi. Ben dediklerini yaptım ve o gün zaten yoğun bir şekilde nişan im geldi tüm geceyi kasılmalarla geçirdim ertesi gün ebem öğle saatlerinde yaşadığım şehre gelmişti. Kasılmalar hala devam ediyordu ara sıra muayene ve bebeğin kalp atışlarını dinleyerek o günü geçirdik gece yarısından sonra benim kasılmalar artık hiç aralıksız olmaya başladı. Nefeslerle ve bolca duşta kalarak geçirdim o süreyi ikinmalar başlayınca eşim ve kız kardeşimin yardımıyla ikindim bebeğin kafasi çıkan a kadar ayakta ikindim bu arada suyumda o esnada geldi hemde baya çoktu kafa görününce yatağa aldılar beni bu süreçlerin hepsini ayna ile izledim harikaydı hepsine tanık olmak yatağa geçince kafa çıktı suyun geriside bu esnada geldi ve bedeni ebeminde yardımıyla ben çektim ve sonunda islak yumuşacık teniyle kızım kollarimdaydi bir saat boyunca tentene temas yaptık o esnada ebem plasenta mi dogurttu ve doğum esnasında oluşan siyrigi 4 dikiş atarak kapattı. Rüya gibi bir doğumdu kendi evimde tertemiz ortamimda şuan 3 günlük olduk inşallah herkese acısız ağrısız doğumlar diliyorum.