Nhnyldz Sat a göre 6 haftalık hamileyim bugün doktora gittim usg göbekten kese yi gördü 10 gün sonra tekrar çağırdı bebek yada kalp atışı görmemesi normal mi kızlar
imren91 Nhnyldz 5+6 da gittiğimde kesem 10 milimdi ama bebeği görememiştik. Şu an 33 haftalığım ☺️O yüzden biraz daha bekle canım.
Deletedmom381 Nhnyldz Normal canım korkma içini ferah tut ben ilk 6+4’de gittim keseyi gördüm. 7+5’te gittim hem bebeğimi hem de kalp atışını duydum. Sende duyarsın hayırlısıyla inşallah 😇🙏
Seyma2861 Nhnyldz canım ben 7 haftalıktan gittiğimde sadece kese vardı sonradan 8nci haftaya girerken bebek göründü. Endişelenme
Birgul Nhnyldz erken sanki biraz ben 7+5te gördüm ve duydum biraz geçince duyarsın inşallah endişelenme