33+5im kızlar ozellıkle son ıkı haftadır gaz sancısı ve kabızlık cekıyorum :( asitli içecekler falan içmiyorum aslında ama neden oluyor anlamıyorum ve benı cok zorluyor. Varmı bu durumu yaşayan doğal bır çözümü olan? Doktoruna soyleyıp ilaç kullanan?