33 hafta oldum bu zamana kadar da kasılmalarım oluyordu ama geçiyordu. Dünden beri sanki zor nefes alıyorum bebek çok şiş gibi. Sanki tıka basa yemişim de nefes alamaz gibi bir his.. Buna bebeğin kasılmaları da eklenince çok kötü oluyor. Lütfen geçici desin biri bana 😐