Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar İyi akşamlar...
Size doğum hikayemden bahsetmek istiyorum her Doğum yapan annenin düşündüğü gibi bende düşünüyordum acaba bir gün doğum hikayemi yazacakmıyım diye çok şükür 🙏 14.05.2018 pazartesi gecesi saat 02.30 da yatagımdan çok şiddetli bir sancı ile uyandım eşimi uyandırdım, ayağa kalktım ki suyum geldi birden , eşime Doğum başladı dedim ve eşim çok panikledi 😇😇 bende çok heyecanlandım hemen doktorumuzu aradık hastaneye geçin bende geliyorum dedi.. üzerimi giyinmek için eşim yardım etti ama sıklıkla sancılar giriyordu çantamızı aldık ve hastaneye gitmek için yola çıktık Allahtan ki hastane yakın , hemen Doğumhaneye aldılar henüz doktorumuz gelmemişti, eve muayene etti ve 9 cm açılmış dedi 🙃🙃🙃 çok şiddetli sancılarım vardı o an , eşim de yanımdaydı artık dayanamıyordum ve doktor geldi o an ıkınmamı söyledi Doğum oluyor dedi canım çok yanıyordu ama çok mutluydum ve üçüncü ıkınmamda bebeğim dünya ‘ya gözlerini açtı 😇😇😇 saat 03.22 de Doğum gerçekleşti ☺☺😍😍 doktor da ebe de çok şaşkındı bu kadar hızlı olması beni de şaşırtmıştı.. (şöyle söyleyim o gün mutfak dolaplarını sildim buZdolabını sildim temizlik yaptım ) ve çok hareketliydim bol bol yürüdüm bu sayede de kolay olduğunu düşünüyorum ... hepiniz bu güzel duyguyu yaşayın inşallah 🙏☺🌸 uzun oldu kusura bakmayın 💐💐💐💐💐💐