ece_2206 Az da yemek yesem tıka basa yemiş gibi oluyorum azcık hareket etsem nefesim daralıyor ne zaman gecer bu şikayetler Siz de yaşıyor musunuz :)
ece_2206 MystryYYy ben de rahat oturamıyorum artık yayılıp kalıyorum :) acaba yordum mu kendimi diyorum ama yorgun değilken de oluyor :)
MystryYYy ece_2206 yok cnm ya ben serklajlym hep.uzaniyorum. Kalkmam yasak. Bende acaba hep yattgmdanmi diyodum ama cogu kisi yasiyormus bunu ayaklarmn altna yastk koyup uzanirdim artik uzaniyorum karnim buyudu sertlesti gerdiriyo sag sol takiliyorum daha cok