Enfl Kızlar herkese merhaba 7 haftalık hamileyim ve canım aşırı işkembe çorbası istiyor normalde yüzüne bakmam ama hamilelik olunca insan bi tuhaf oluyo yesem bi zararı olur mu bilginiz var mı? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Mondly Enfl işkembe yiyemezsin hatta doğum olmadan hayvanların sadece etini yediriyorlar sucuk bile yedirmiyorlar kaldı ki işkembeye izin versinler bebeğini tehlikeye atma ama yine de doktoruna sor burda birine bir şey olmaz ama sana olur her bünye bir değil doktorunun dediğini yap sadece
[silindi] Enfl bakteri tasima riskinden dolayi sakatat biraz problemli bir noktada ama ilk trimesterda birkez canim cok cektigi icin guvenilir buldugum bi yerde ictim, bi daha birkac kez istesem de gitmedim ozellikle
Sibelglgakn Ozdmrkbraa 32 + 2 yıl bende az once yarim kase içtim. Eşim zorladı cok faydalı diye içtim ben de
Enfl Mondly hmm anldm cnm da bildiğim kadarıyla çiğ et yenilmemesi gerek diye duydum daha doğrusu doktorum öyle dedi bunun pişirilme aşaması baya yoğun pişiyor ama yine de saol en iyisi doktotuma sorayım
Ozdmrkbraa Sibelglgakn bende şifa olsun diye sirkeli sarımsaklı içtim daha önce de içmiştim doktorum çok sık olmadığı sürece sıkıntı olmayacağını söyledi zaten sene de bir kere kurban bayramından kalanı yapıp içiyorum yoksa dışardan almıyorum çok tercihim değil o yüzden çok sık içmem de mümkün değil
UlgeYagmur Ben de doktoruma kelle paçayı sormuştum. Güvendiğin ve bildiğin bir yerse bir sorun yok demişti. Haftada 1 içmenizde sakınca olmaz. Yine de doktoruza sorun. Sarımsak, limon ve sirkeyide çok dökmeyin belki midenizi rahatsız edebilir ☺️