Hamileyim-mutluyum 17ekim Bizim pazartesi günü kontrolümüz var bir de ikili test sonucu için gideceğim inşallah cinsiyet hakkında bişey söyler doktorumuz
Lelisca 17ekim ayhh keşkeeee benim geçen haftaydı kontrolüm kas yapısına göre kız ama kesin değil dedi bir dahaki aya belli olur dedi nasıl bekleyeceğiz bakalım🙈🥰
2miniginannesi 17ekim ben de tam 14 haftalık hamileyim dün kız olduğunu öğrendim değişir mi diye sordum bacak arası boş pipi olsa belli olurdu dedi inşallah değişmez bi oğlum var bir de kızım olsun istiyordum sizinde belli olur bence
17ekim Hamileyim-mutluyum Kimi doktor emin olmadan benziyo demek istemiyo inşallah gösterir kendini 😊
17ekim Lelisca Benimde geçen hafta kontrolüm vardı bacak arası boş gibi ben kıza benzettim ama daha erken dedi bakalım bende sabırsızlanıyorum bi tane oğlum var bunu da kız istiyoruz sağlıklı olması öncelik tabiki 😊
17ekim 2miniginannesi benimde bi oğlum var bende geçen hafta gittiğimde bacak arası boş kıza benzettim dedi doktor bizde kız olsun istiyoruz ama değişir diye de heveslenmek istemiyoruz 😊
2miniginannesi 17ekim bende senin gibiyim inşallah değişmez çünkü ilkinde 11 ve 12 . Haftalarda kız deyip 16 da erkek olduğunu öğrenmiştim bu sefer 14 te gittim inşallah değişmez