DuyguK- ahh ahh yaklasik 2 3 haftadir gece olmasi istemiyorum. Ozellikle sağ kolum dirsekten parmak ucuna uyuşuyor, karincalaniyor, ve yanıyor cok cok fena bi acı uykudan uyandiriyor resmen. Netten biraz arastirdim karpal tünel sendromu diye bisey varmis. Odem olduğu icin Sivi birikmesi sonucu sinirlere baskı yapıyor ve uyusma oluyormus. Ben doktoruma soyledim magnezyum verdi ama bi ise yaramadi mecbur dogumu beklicez baska turlu tedavisi yok