0Cerenk Kızlar bebekleriniz kaç kilo oldu, hangi doğumu düşünüyorsunuz, benim kızım 1.800 gr, hangi doğumu istediğim konusunda kararsızım, ve çok fazla doğumdan korkuyorum, yok mu bize pozitif şeyler anlatacak annelerimiz🙏🏻💜
Ozdmrkbraa 0Cerenk 2074 gördü en son başı aşağıya dönmüş normal doğum pozisyonunu almış doktorum normal doğum olarak görebiliriz şu an seni dedi bende normal düşünüyorum öncelikle ama zorunlu sezaryen olursa da yapacak bişeyim yok sağlıkla gelsin de
Seval22 0Cerenk 32+0 olduk bugün bebeğim şimdiye kadar ters pozisyondaydı geçen cumartesi gecesi çok fazla hareket etti benim başım döndü kusmaya başladım meğerse oğlum dönmüş zaten hep normal doğum istiyordum inşallah bir problem olmazda normal olucak 2350 gr olmuş kilomuz 2 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz
iremfidan1 31 haftalikken 1665 grdi plesenta yaşlanması başlamış bu hafta tekrar gitcem bakalım gelişim de değişiklik olacakmı
2148 Bu gece 35 haftalik oluyoruz en son bebeğim 2790 grm dı sezeryan dogum olacak nasipte sadece tam narkoz mi epidural mi karar veremedim
aybkkra 0Cerenk bende korkuyorum nasıl olacak çok merak ediyorum böyle açılma fazla olup sancı az olsa da kolay kolay doğsa keşke yoksa bende cesaret yok 🤦♀️
Zeyyno_ 0Cerenk 35+4haftalığız tam 35de 2523gramdı bebişim Normal görünüyor şimdilik ama bakalım hayırlısı 🙏🤗 Bende korkuyorum açıkçası gün yaklaştıkça sonra kendi kendimi teselli ediyorum amann bi anlık acı çekiceksin sonra iyileşceksin diyorum ama bakalım neler yaşicam😂😂😂
busbus35 Aralık 15ile 20 Aralık arasında kesin net tarih vercek sezeryan olcak ilk doğum sezrryan ikigun normal doğum bekledikten snra kalp atisi durdu ve sezryan oldum şuan oğlum 30 aylık kardeşini bekliyoruz ❤️🙏 hepimiz sağlıkla kcuagimiza alalim insalalh 🙏 😇 şuan 34 haftamdayim
Dilanilngi 0Cerenk bende çok korkuyorum her gittiğim de kesiyi çatı muanesini konuşuyorum 35+1 çok az kaldı çok meraklı ve heyecanlıyım 🙈inşallah abartılacak bişey yoktur