alinesila Merhaba kızlar birseu sormak istiyorum Ankara şehir hastanesinde doğum yaparken covit 19 testi pozitif olan var mı acaba nasıl yol izliyorlar acaba ? Refakatçiye izin veriyorlar mı ? Bilen birileri var mı acaba ?