8+5 haftalık hamileyim kızlar bugün kontrol vardı doktor inşallah ikili taramani görürüm karnından dedi sonra herşey çok güzel gayet güzel gelişimi kafatası falan hepsi çok güzel şekillenmeye baslamis hareket de ediyor dedi. Şimdi bana ikili tarama mi yaptı ultrasyondan boyunu falan mı ölçtü naptı inşallah ikili taramani görürüm karnından dedi