Su123 Kızlar 13+2 haftalığım akıntım oluyor ama böyle iç çamaşırında kan lekesi gibi duruyor kontrol ediyorum kan görmüyorum sizce normalmi
Gozde2625 Su123 günlük ped yardımıyla takip edin bence bir süre eğer kan ise doktora mutlaka bilgi vermek lazım
Selvaa Su123 kan olmadığına eminsen enfeksiyondur bendede koyu sarı akıntı oluyor o günlük petde iyice koyulaşıp kahve rengi gibi oluyor sen gene doktorunla konuş için rahat etsin
Su123 Selvaa ya çok teşekkür ederim rahatladım valla doğurana kadar böyle tedirgin olucam galiba inşallah sağlıkla hepimiz alalım kucaklarımıza🤲🏻