Merveeekrk 35+2 deyim şu an . Ve iki haftadır vajinamda aşırı bir ağrı var. Otururken kalkarken yatarken çok fazla zorlanıyorum. Aniden bir sızı hissediyorum ara ara. Sizce normal mi yaşayanlar var mı
Seda_nurkrdnz Merveeekrk normal canm 35+4 üm bende 2 haftadır oluyor belim çok ağrıyor bide yuruyemiyorum bile bazen
tbmn Merveeekrk Bende aynı durumdayım 32+3 olduk yataktan kalkmak çok zor oluyor bazen bende de o ağrı oluyor
Brclidya Merveeekrk evet cok normal bende 36 haftalık oldum yaşıyorum o ağrıyi ani hareketler yaparak zorlama kendini
Merveeekrk Gecen hafta doktora söylediğimde alttan çatı muayenesi yaptı. 1 cm acilman var dedi. İlk gebeliğim olduğu için tedirginim bu ağrı acilmaya mi isaret