symslmz Kızlar bu markanın m2 basic 7120 modelini kullanan var mı bişey sormak istiyorum ürünle ilgili
Kevser25 symslmz ben m2 basic 7120-E ürününü kullanıyorum ama aynısı mi acaba nete yazınca aynı ürünün fotosu çıktı da
CupCake symslmz merhaba , Evet annemlerde var çok memnunlar , hatta bende Trendyol indiriminden sipariş ettim gelmesini bekliyorum 😇
symslmz Nrcnnn @Kevser25 #11476293 canım iki gün önce aldım ürünü dün geldi denedim sorunsuz calışıyordu bugün ölçerken sürekli E5 hatası veriyor nabız görünmüyor diye senin de başına geldi mi ? Kolçak kısmı kolumu yeterince sıkmadan hemen kendini bırakıyor
Nrcnnn symslmz halla halla bende hiç öyle bir sorun olmadı bir ay oldu ölçümleri doğru çıkıyor diye biliyorum yorumlara bakarak almıştım olmadı iade et
Kevser25 symslmz biz 2 senedir kullanıyoruz aynı ürünü sadece pil zayıfladığı zaman dediğin şey oluyor onum dışında karşılaşmadık hiç öyle bi sorunla. Eşim tansiyon hastası sürekli kullanıyoruz biz
Kevser25 Nrcnnn ölçümler doğru dediğim gibi iki yıldır evliyiz kullanıyoruz eşim ailesinin evinde de bunu kullanıyordu. Çok geçmiş olsun bu arada
Nrcnnn Kevser25 peki birşey sorcam mesela 117/76 çıkıyor tansiyon yuvarlıyoruz biz mesela 12/8 diye sizde yapıyor musunuz öyle