Nzlierdm ben daha dogum yapmadim ama omurilikten ameliyat oldum, tumor alindi ve yaklasik 20 gun hastanede yattim. O arada birkac komplikasyonda yasadigim icin bahsettiginiz durumla ilgili tahminlerim var. Ben genel anesteziyle ve 9saatten uzun suren bir ameliyattan ciktim, bas agrisi falan olmadi ilk etapta, hani genel anesteziden korkan anneler icin soyluyorum bu kismi. Dogumda benim aldigimin belki ondabiri falan veriliyordur, max 1saatlik falan narkoz.
-sonrasinda ameliyat komplikasyonu olarak bos sivisi akmaya basladi benim ameliyat oldugum yerden, onu cozmek icin spinal dogumdaki gibi omuriligimden dren takildi, gunlerce kaldi vucudumda fazla suyu almak icin. Dren takilmasinda da anlik his kaybi oldu benim bacaklarimda, cok korkmustum. Omurilikten incecik bir igne sinirlerin de oldugu bolgeye takiliyor sonucta hem riski var hem de biraz insanin gozunde buyuyor. Ben bi ameliyatin iki yan etkisini yasamistim, insanin basina gelince ihtimal yuzdesi %100 oluyor.
dren de omurilikte acik bir yerin olmasi da ya da spinalde de benzer mantik, sorun iltihap ya da mikrop kapip menenjit vs gibi biseye gitmesi, o yuzden cok dikkatli olmak ve hastaneden enfekte olmamaya dikkat etmek lazim. Kuzeninizde de muhtemelen nadir gorulen yan etkilerden biri oldu, herkeste olacak diye birsey yok ama dikkat etmek ve biraz da teslim olmak lazim, hersey olacagina variyor. Gecmis olsun cok, son durumu nedir?