kinandolay maalesef aynısını bende 6.haftamda yaşamaya başladım ..kaç haftalıksın bilmiyorum ama şuan 12.haftamdaydım kusmalarım durdu ama bulantım eskisi kadar olmasada mevcut hala daha yeni yeni yemek yemeye başladım ve su hala içemiyorum midemi bulandırıyo. çok zor çok çok çok yaşamayan bilmez ne ilacı be serumu hiç biley fayda etmiyodu hergün ağlıyodum 😭 çok şükür bunada sağlıkla alalım minikleri kucağımıza..ayvası,leblebesi,krakeri,asla asla fayda etmedi bende .. sadece geçicek bunu bil zorlu çok zorlu bir süreç çok ii anlıyorum seni banada geçicek dediklerinde daha çok ağlıyordum 😭ama geçio zorda olsa geçio canım ..yaşaman gerek inşallah en kısa zamanda geçer seninki 🤲