Tugce16_ yuzell cok yoğun oluyordu ama yanma kaşıntı hiç bsy yoktu, sadece beyaaz akıntı ihmal etmedm idrar testi yaptım enfeksiyon cıktı lokasit , git test yaptr canım enfeksiyon yayilmadan
Elfynsmr yuzell doktoruna söylersen zaten idrar tahlili yapacaktır canım hamilelikte normal ekstra hassas oluyoruz çabuk enfeksiyon kapıyoruz düzelir