Ebruyulalii27 Tüpte sıkıntı olup olmadığını maalesef ultrasonla anlayamazlar. Benim ilk dış gebeliğim iğne ile sonlandırıldı. 6 ay korunman yeterli demişlerdi. 2.dış gebeliğimde iğne olursan 2 yıl beklemen gerek dediler. Metotreksat konusunda yeni bir çalışma yayınlanmış. Eskiden 6 ay olan süre 2 yıla çıkmış. Doğum yapsan bile kesinlikle emziremezsin dediler. Sanırım bu konuyu her doktor araştırmıyor. Çünkü son dönemde 6 ay da duyduğum oldu 2 yıl da.