Alisa1212 Kızlar bu ay inofolic kullanıyorum aslanpençesi içiyorum adetıme 9 gün var belımde bıraz Ağrı var sızce hamıle kalır mıyım yada kalmıs mıyımdır bu ay cok ilişkiye de gırdık dıger aylra gore daha özen gosterdık
Mucizeninannesi2 Alisa1212 inşallah diyelim canım Allahım nasip etsin ❤️ ama sadece bel ağrısıyla anlaşılmaz ki erken davranma adetinin geçmesi bekle
m060918 Alisa1212 canım bende aynen inofolic ve Aslan pençesi kullanıyorum ve aşırı bel ağrım var göğüslerim de bi o kadar acıyor adetime 16 gün var ama bilemiyorum ya
Firdevs_gozde Alisa1212 ben soğan kürü ile hamile kalanlardanım inşallah hayırlı sonuçlar alırsanız o muhteşem duyguyu yaşarsınız en kısa zamanda 🥰❤️🤰🏼
Mucizeninannesi2 Alisa1212 o hiç belli olmuyor ki hiç belirti yaşamayan bile var sen adetinin geçmesi bekle sadece
Alisa1212 m060918 ya inşallah hamılelık vardır baklım allah bızede nasıp eder inaşşalah ben bu ay kullndım aynıyız galıba senınle 😍 ınofolic kullnıyorum 2. Kutuya başladım aslan pencesı de ıcıyorum bakalım artık nasıp❣️
Firdevs_gozde Alisa1212 hamile kalmadan 1 ay öncesin de yapmaya başladım ama o esnada hamile kalmışım