Haticee07 7 haftalik hamileyim beyaz akıntı geliyor iki vd bazende uzayan şeffaf akıntı geliyor normaldir dimi kızlar pazartesi doktora gidecem ama korkuyorum kötü bir şey çıkar
Cheerfulmom Haticee07 9 ay yasıycaksın bunu çok normal hamilelikte akıntı. Yeşil veya kokulu olmadığı sürece sıkıntı yok. Çünkü onlar enfeksiyon belirtisi ama kokusuz beyaz akıntı normal.
ozgeacar Haticee07 beyaz akıntı çok normal Canım.sarı ve yeşil kokulu akıntı kaşıntı olması idrarda yanma olması sıkıntı.beyaz akıntı çok normal
Tugce16_ Haticee07 benimde beyazdi ama yoğun hergün olduğu için idrar testi yaptım enfeksiyon cıktı beyaz diye sakın ciddiye almamazlik yapma bende lokasit cıktı enfeksiyon yani , bende yanma kaşıntı hiç bsy yoktu sadece beyaz akintiydi
annepanda Haticee07 akintı ne kelime.. ben azıcık yürüsem is yapsam sanki altıma kaçırmış hissi yaşiyorum öyle bir geliyor ki. Çamaşır değiştirmekten bıktım ama yapacak birşey yok sanırım..
Berfininannesi ozgeacar Canım bende de oluyo 8 haftalık hamileyim sarı akıntı benimki nedeni nedir kötü bişey mı bebeğe zararı var mi
Nuray23 Berfininannesi enfeksiyon var muhtemelen doktorunuza soyleyin idrara baksin ona gore antibiyotik , fitil veya tek icimlik toz filan verebiliyolar durumuna gore. Enfeksiyon da erken dogum ve dusuge sebep oluyormus allah korusun mutlaka doktorunuza soyleyin.
ozgeacar Berfininannesi hayır Canım normal bende korkmustum doktorum olabilecegini söyledi sarı akıntıyla beraber kaşıntın idrarda yanma ve yeşil akıntı bunlar sıkıntı onun dışında korkma
Senakezan Benden de sarı akıntı geliyor du doktoruma danıştım çok normal gelbekikte dedi 10 haftaliğım hala devam ediyor bazen beyaz bazen sarı
Neseli5 Senakezan evet canım benimde öyle bazen sarı bazen beyaz doktorum bol şu iç dedi ilaca başlamak için erken dedi 5+5 benim inşallah birşey olmaz bebişlerimize
Berfininannesi ozgeacar Ayy saol canım bende sadece sarı akıntı var idrarda yanma veya kaşıntı yok çok şükür 🙂
Eg5800 Haticee07 bende çok korkmuştum Araştırma falan yaptım beyaz akıntı vajinada oluşan enfeksiyonları temizliyomuş bi nevi antibiyotik gibiymiş 😊