Sheisagirl canım her yer herkes aynı olmaz ama ben sağlık ocağı ebelerine güvenmiyorum. Nst ye baglandigim zamanlar benimkininde bi hızlı atıp normal seviyeye indiği sonra yine hızlandığı oluyordu o anki seslere tepkisi olabilir senin ruh haline bağlı olabilir bana hastanede hemşireler boyle demişti sen en iyisi bunu doktoruna soyle en doğru bilgiyi o verir belki ne olur ne olmaz diye doktorunda dinler bakar sen stres yapma ozele gidiyorsan ara söyle devlete gidiyorsan kendine zehir edeceğine yakın zamana randevu al ayrıca madem böyle dedi sonunuda getirseymis normal mı yoksa kotu mu ya da doktora git falan deseydi yani böyle söyleyip havada bıraktığına göre kötü bişey olduğunu sanmıyorum böyle söylediği zaman annenin endiselenecegini merakta kalacağını bilmeliler bence birazda bundan sevmiyorum ben çünkü bu tip şeyleri ilk defa duymuyorum benim gittiğim bi ebede doktordan daha cok şey bildiğini iddia edip kendini sağlık ocağının sahibi falan zannediyordu saçma sapan konuşuyordu o nasil konustuysa bende ona öyle konuşup kaydimi başka yere aldırdım ama yinede benim daha doğum yapalı 3 gün olmuşken sinirlerimi bozmuştu