Merhabalar
ben 27 yaşında anne olmak isteyen biriyim, ilk 15 ay gebelik elde edememiştim bu süreç içerisinde rahim filmi çekindim bir sorun çıkmadı. Hormonlarıma bakıldı bir şey çıkmadı eşim sperm testi verdi sorun yok her şey normal klomen çatlatma iğnesi vuruldum olmamıştı sonrasında kendiliğinden oldu 2 aylıkken kürtaj oldum, genetik bölümüne gittik eşim de ben de kromozom bakıldı sorun çıkmadı ben de sadece pıhtılaşma çıktı mthfr geninde başka bir şey görünmüyordu. 3 ay sonra tekrar denedik İlk denemede hamile kaldım bunda önlem amaçlı coraspin ve oksapar 4000 lik kullanmaya başladım kalp atışını duydum ve yine hayal kırıklığı kalbi durdu yine kürtaj oldum 8 haftalıkken bebeği gönderdik genetiğine bakılsın diye ama yine bakılacak bir şey bulacaklarını sanmıyorum. Bağışıklık sistemi için test verdim bir tek onun kaldığını düşünüyorum bakılmayan. henüz çıkmadı başka hiç bir şey aklıma gelmiyor doktor 1 ay sonra tekrar deneyin dedi ama aklım çok karışık. erkekten kaynaklı bir problem olabilir mi? Benim başka ne yapmam gerekiyor? Nasıl bir yol izlemeliyim artık hamile kalmaya korkuyorum tecrübesi bilgisi olan arkadaşlar lütfen bana bir yol gösterin.