28+6 günlük hamileyim kasinti şikayetiyle doktora gittim ve safra kesem de 3 adet tas olduğunu söylediler yakin dan takip edileceğim kanali tıkarsa ve iltihaplanma olursa sıkıntı olabileceğini söyledi doktorum aranızda böyle bir durum yaşayan veya tanidiginda olan var mi süreç nasıl ilerliyor bilginiz var mi