Kızlar hamileliğimin 24.haftasındayım. Artık bebeğim baya baya hareket ediyor tekme atıyor hiç durmuyor çok şükür sağlıklı bir bebek ilk baştan beri en ufak sorun yaşamadım maşallah. Kendim şu an 48 49 kiloyum güzel bir hamilelik geçirdim
.
Ama son günlerde hem eşim hem ben erken doğum korkusu yaşıyoruz. Doğumum isteğe bağlı sezaryen olacak kendimi normale de hiç hazırlamadım erken doğarsa sezaryen olur mu bilmem.
O kadar alıştık ki bebeğe her şeyini aldık ismi belli. Çok korkuyoruz erken doğarsa diye.
Böyle hiç sorun olmadan erken doğuran var mı aranızda? Yoksa kendini az da olsa belli ediyor mu?