Bebek plesante eşiğinden ayrılmış demişti doktorum iki ay kadar olcak nerdeyse geçen gittiğim de hala yukarı çıkmamıştı devlete gittiğim için tek doktor da takip edemiyor çok da ilgilenmiyorlar da o yüzden burda yaşayan var mı diye merak ettim acaba hiç çıkmazsa erken doğum mu olur yoksa normal doğum mu olmaz yaşayan varsa bilgi verebilir mi acaba ?