HAU Güzel anneler nasıl gidiyor neler zorluyor sizleri hareketleri falan nasıl bebişinizin benim 2 3 gündür hareketleri az birde karnım bugün yumuşak gibi
Halide_zehra HAU 23 haftalığım bende. Plasentanın aşağıda olmasının haricinde herşey yolunda. Hareketlerini her gün hissediyorum 🥰
ervasultan23 Benim de 23+3, hareketleri daha düzensiz şimdi. Bazen iyi hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum. Hatta hissetmediğim için panik olup kontrole bile gittim ama duyduk kalp sesini, çok mu yoruldun diye sordu doktor. Olabiliyormuş öyle şeyler sanırım.
HAU ervasultan23 benimde öyle 3 gündür ara ara haretlerini hissediyorum insan korkuyor birşeymi oldu diye Rabbim korusun 🙏💕