sevdax Sağ kasığımda adet ağrısı gibi ağrı var ..38. Haftadayım sebebi ne olablr nedr bu ağrı acaba bilgisi olan var mı??
DenizGzm sevdax yalancı sancı dedikleri şey olabilir canım düzenli mi gelip gidiyor uzanınca dinlenince geçiyor mu
Skran sevdax ay bende de var ya sureklı bı agrı adet agrısı gıbı arada vajınama sancıda gırıyor ama bakalım ne zaman gelecek 38+4 üm bende
Yksonkaya Benim de çok sancım oluyor adet sancısı 38+2 bende merak ediyorum acaba doğum yaklaşma belirtisi mi
Skran sevdax yok gıtmedım zaten sancın tutarsa gel dedı sadece agrılarım var sancılardan duzensız beklıyoruz zaten 10 günüm daha var bakalım ne zaman gelecek
Prenses58 Yalancı sancılardır eğer düzenli değilse yani dinlenince geçmeyen ağrılarsa normal artık ağrı olması
Elifduruelif Benimde var 1 haftadır 38+5 im özellikle geceleri çoğalıyor idrar yolu enfeksiyonum var ondan olabilir dedi doktor