Karadeniz61 Kızlar kanal tedavili dişim kenardan kırıldı, 14 haftalık gebeyim dişçiye gitmek çok mu tehlikeli ilk gebeliğim, dişim hepten kötü olur diye çok korkuyorum
[silindi] Karadeniz61 merhaba kanal tedavinin üstünde ki dolgu kırılmış basit bir işlem sadece dolgu tamiri yapıcak çok derin kırılmadıysa anestezi lik bişey yok. Gidip yaptırabilirsiniz
Fatmamuduk Karadeniz61 Doktoruna danış öncelikle çünkü ilk 3 ve son 3 ay gitme dedi benim doktorum, ve gitsen bile dişçiye doktorundan rapor istiyecektir
brcbr Karadeniz61 merhaba ben diş hekimiyim hemen giderseniz sorun olmayabilir dolgu tamiri yapar anesteziyede gerek kalmaz
Srmnn Karadeniz61 benim 2 dişimede kanal yapılması gerekiyor 31. Haftadayım ilk bailardan beri hala erteliyorum covid var hem die