Nevin-nvn Fatmasu0 bende sizin gibi bekliyorum 39 haftamdayım artık rüya görmekten uyuyamıyorum çok korkuyorum 😧 aşırı bi heyecan var Allah yardımcımız olsun
sedasuzan Fatmasu0 1 gün var aramızda bizde 39+5 olduk pazartesi yatış verdi artk 40 olucak çünkü belirtide yok bakalm beklemedeyiz pazartesiye kadar tabi
Fatmasu0 Nevin-nvn amin inşallah salıya kadar gelmezse suni sancıyla başlatıcak doktorum Allah yardımcımız olsun inşallah
Serdardilan Bi ara hep erken doğum hikâyeleri duydum şimdi de herkes 39 40 haftalar da doğuruyor ay inş bnde haftamı doldurururm çünkü ilk gebeligim 8 aylıkken doğurdum şimdi ikinciye gebeyim inş erken doğum olmaz 🥰