Merhaba hanımlar bende ilk gebelik kaybımı 16.haftada yaşamıştım.Sonrasında ozamanki doktorum araştırmaya gerek görmedi ama ben tavsiye üstüne perinatolog prf doktoruma gittim genetik testlerde faktor 2 mutasyonum çıktı bir daha ki gebelikte oksapar kullanıcaksın dedi ,historoskopi esnasında ise rahim ağzında bi gevşeklik hissettini normalden daha büyük aparatla girişin çok kolay olduğunu söyledi ve gebelikte terslik olmasın diye 13.haftamda vajinal serklaj tavsıye etmıstı ve yaptık fakat 15.hafta rahim ağzım açılmaya başladı progestron fitilde kullandığım halde gergin bekleyiş sonu 18.hafta doktorum bebeği kaybediyoruz dayanamıcaksın dedi ve 5 gün sonrada malesef kaybettik sonuç teşhisim rahim ağzımda doğuştan hiç kas olmaması oldu aşırı hızlı açılmışım .Çözüm olarak abdominal serklajın tek çaresi olduğunu anlamıştık olduk .Benim doktorumun tavsiyesi 12.hafta bebeğim genetik testleri ultrason taraması temiz çıktıktan sonra operasyonun yapılması yönünde çünkü önceden yaparsak bebekte bi sorun kalp durması genetik sorun falan ozaman 9hafta sonrası sezeryan ile çıkarmak zorunda kalırız ihtimalidir.Şuanda tüm yollari denediğim için normalde özel sağlık ödemez denmesine rağmen sigortam amelıyatı kabul etti .Yarın sabah 12hafta 3.günümüzde iken abdominal serklaj ameliyatıma giricem sonuçları ilerleyen zamanlarda sizinlede paylaşırım