Merhaba arkadaşlar hamileyim ve enfeksiyon geçiriyorum daha doktora çıkmadım corona dan dolayi almıyolar kontrole ama pazartesi bebek için doktordayim keseyi ve kalp atışlarını duymak için bu enfeksiyon çıktı ve beni ednişenlendiriyor kaşıntı ve sarı akıntı var çok korkuyorum kanamam olmasın diye doktora gitimde zaten gereken ilaçları vereceklerdir bel ağrısı çok oluyor idrara giderken bir yanma oluyor geçiren var mı böyle?😞