MystryYYy ben acile gittigimde baska doktor ilgilenmisti oda oksapar igne yazdi bana bi kac kere kullandim ama birakmak istedim kanama yapar diye,doktorda kullanman gerek dedi surekki yatiyorsun pihtilasma olmasin dedi,kendi dontoruma sordunmm oda gerek gorseydik bende peritiniloji uzm doktorda verirdi,cok doktora gorusunce kafan karisir dedi bilemedim suan:/ben pruloton haftada 2 defa,progestan 200 vajinal fitil aliyorum ve makata icin gece yatmadan once endol katiyorum,nidicard gunde 4 adet aliyorum onun disinda demir ve vitamin kullaniyorum ha birde kabizlik icin dupalac ve magnesi calsine iciyorum,icim disim ilac oldu 😐tuvalete sadece buyuk abdest icin cikiyorum :(