bellaks Aslan1720 ben yapmadım ama orda bir tek Cemal Ünlü’yü beğeniyordum, Acıbadem’e geçti o da, havada kaptılar adamı 😄 Diğer doktorlarını öven yok pek.
Aslan1720 Evet cemal beyi bende cok duydum ama geçiş yapınca ülkü hanımıda çok iyi demişlerdi doğumuma az kaldı bakalım🤦🏼♀️ bellaks