Kızlar bugün ayrıntılı ultrasona girdim doktor bebeğimin kafasında sol tarafında basit kist gördüm dedi sorun edilcek bişey değil 28. Haftaya geçer geçmesini bekliyoruz geçmeyen görmedik neredeyse her gebede olabiliyor takibe alacağız dedi. Böyle birşeyle karşılaşan varmıdır ? Çok tereddütte kaldım bende korkuyorum 😔