ZuleyhaG Anneler ❤️ bu gün uyandığımda kanamam vardı hastaneye gittim 1 cm açıklık vardı kağıt imzaladım ve eve dinmek istedim ara ara sancılarım geliyor ve kanamam devam ediyor .. sizce çok bekletir mi ?
merisenel-2016 ZuleyhaG bebeği ve kendinizi tehlikeye atmışsınız hastaneye gitseniz iyi olur . Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza versin inşallah 🤲
mercimeginanne ZuleyhaG kanama olmasa iyi etmişsiniz derdim ama kanama varken ben olsam eve gitmezdim Allah göstermesin ne olur ne olmaz acil bişey lazım olur 🙄 hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inş
ZuleyhaG mercimeginanne aminn inşallah. 😊 Doktor kanamanın yerleşmeden dolayı olduğunu bir sıkıntı yaratmayacagini söyledi o şekilde çıktım geldimm ..
Nursahcan Canım bence hastanede beklesen daha iyi cunku kanama tehililei diyorlar hanı kendını de bebegı de riske atma lütfen doğum baya yakındır