Handan28 ben yıllardır tiroid hastasıyım. Hamile kalmadan ööncede içiyordum ilacı hamile kaldıkran sonra aynı şekilde devam ettiim dozu bile değişmedi bana iyi geldi levetirion 75mg içiyorum 38. Haftadayım canım. Merak etme bebeğe bir sıkıntısı olmuyor aksine hormonlarını düzene sokuyor.